Evet, 18 Eylül 2023 tarihinde Vakıfbank mobil uygulamasında bazı sorunlar yaşandığı bildirilmektedir. Uygulamaya giriş yapılamaması, işlem yapılamaması gibi sorunlar yaşanmaktadır.
Vakıfbank, bu sorunun farkında olduğunu ve çözüm için çalıştığını açıklamıştır. Bankanın açıklamasında, "Vakıfbank Mobil uygulamasında yaşanan sorunlar nedeniyle özür dileriz. Sorunun çözümü için çalışmalarımız devam etmektedir. En kısa sürede sorunu çözerek hizmet vermeye devam edeceğiz." ifadelerine yer verilmiştir.
Sorun çözülene kadar, Vakıfbank müşterilerinin internet bankacılığı veya ATM'leri kullanabileceği bildirilmiştir.
Downdetector verilerine göre, Vakıfbank mobil uygulamasına yönelik sorun raporları, 18 Eylül 2023 tarihinde saat 13:00 civarında artışa başlamıştır. Sorun raporları, saat 18:00 itibarıyla hala devam etmektedir.
Sorun çözülmezse, Vakıfbank müşterilerinin mağduriyet yaşamaması için bankanın bir açıklama yapması ve sorunun ne zaman çözüleceğini bildirmesi beklenmektedir.